maandag 8 oktober 2012

Wulder zijn van Meulestee


( De zjoef die je hoort is  Vader Karel van de kampioenen van onze straat die op seconde 20 al voorbij flitst )

Vrijdag avont ‘tis weer van ‘tzelfste
In de wijk mag iedereen uitgaan behalven ik
Mijn pa peist da kik aan de pille zit!
Al mijn maten zitte te wachte
Ik zeg aan mijn pa da kal naar mijn bedde ga
Ik kruip uit mijn raam. Gasten ‘k kom der aan
In het parkske zie ik de bende
In het parkske, ganster week-enden

Refrein: 
Wulder zijn van Meulestee
Wulder zijn van Meulestee
Iedereen die zit ier aan ’t OCMW

Van ‘t frietkot gaan we naar ’t bankske
den Jamclub staat ook wel eens op het programma
En dan aan de spoorweg nog ne pitta
Hakim, houd uw manieren! Anders gaan ik roepen
en dan ist subiet gedaan
Kom laten we trug naar de bende gaan
In het parkske daar zit de bende
In het parkske, ganster week-enden

Refrein

Allez gast pak mij ne keer vast
Ik moe du alles uitlegge. Ja zo ist goe
Tis gene kung-fu tis ne rendez-vous
De bende zit in de buurtloods
Keanu is zat en Lindsy is hallef dood
maar wij gaan nog fuiven van...
...de spoorweg tot aan de blokke
Van standaard tot aan de dokke

Refrein

Tekst: vvb

Nog teksten van het enige echte Meulesteekoersband Meulesteemeezingboekske vind je hier op www.meulesteekoerse.be

Geen opmerkingen :

Een reactie posten